Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji (sprawdź folder "spam", jeśli nie otrzymałeś/-aś maila). 

Wymiany, reklamacje i zwroty
 

 

Adres do obsługi zwrotów / wymian / reklamacji: 

ALTMARE, Hala nr 1, RAMPA 2, BM Consulting Beata Morawska

Ogrodowa 15
 
05-555 Grzędy

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Kliknij tutaj, aby pobrać wzór

(formularz ten należy wypełnić i odesłać w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

ALTMARE, Hala nr 1, RAMPA 2, BM Consulting Beata Morawska

Ogrodowa 15
 
05-555 Grzędy

e-mail: info@activebabyshop.pl
– Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (...)
– Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas - BM Consulting Beata Morawska, Altmaster, ul. Julianowska 61, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@activebabyshop.pl - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu na wskazane przez Państwa konto; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Zwrócimy Państwu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Dla towarów wielkogabarytowych (np. przyczepki rowerowe) wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Produkt zwracany nie powinien być używany w terenie (np. na basenie, w zamkniętych i otwartych akwenach wodnych dla strojów i akcesoriów kąpielowych, przejażdżki w terenie dla przyczepek rowerowych), nie powinien być w żaden sposób uszkodzony, powinien posiadać oryginalną, przymocowaną metkę (stroje i akcesoria kąpielowe), powinien być zwracany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, jeśli takie posiadał, a do zwracanego produktu powinien być dołączony formularz zwrotu.

 

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają 6-miesięczną gwarancję obowiązującą na terenie Polski.
 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia. 

  • Produkty do pływania Splash About
  • przyczepki rowerowe Weehoo
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony