Masz pytanie? Zadzwoń do nas!

(+48) 22 203-53-32

allegro oceny

darmowa dostawa

Darmowa dostawa od 300 zł

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Jak kupować
Nawigacja w sklepie

Dołożyliśmy starań, aby kupowanie w naszym sklepie było proste i wygodne. Zadbaliśmy o czytelność stron naszych produktów i łatwość nawigacji przy wyborze towaru.

Powrót na stronę główną sklepu z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez kliknięcie logo naszego sklepu w lewym górnym rogu.

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie jest możliwe poprzez odnośnik "Rejestracja/logowanie" umieszczony w górnym menu sklepu lub przez stronę "Twoje konto". 

Jeżeli chciał(a)byś skontaktować się z obsługą sklepu, numer telefonu oraz adres e-mail został zamieszczony w prawym, górnym rogu sklepu oraz na stronie "Kontakt z nami", do której link został zamieszczony w dolnym menu sklepu.

Na stronach naszego sklepu udostępniliśmy wyszukiwarkę produktów. Przy korzystaniu z niej, zawsze widocznej na stronie sklepu, otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających Twoim kryteriom.

Jeśli zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę. Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami jak np. dostępne rozmiary czy kolory. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.

Koszyk sklepowy

Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka jest niemożliwe.

Proces składania zamówienia

Proces składania zamówienia (po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów w koszyku), podzieliliśmy na etapy:

Wybierz formę płatności i dostawy. Wybierasz tutaj sposób płatności i dostawy. W oparciu o Twój wybór, wartość koszyka będzie automatycznie przeliczana.

Zaakceptuj koszyk. Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość" lub klikając w pole "Usuń". Pole "Ilość" służy również do zwiększania ilości wybranego produktu. Jeżeli chcesz kupić więcej sztuk, wpisz w pole wybraną liczbę. Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, naciśnij przycisk "Przelicz koszyk" tak, aby jego zawartość została zaktualizowana. W przypadku uprawnienia do szczególnego rabatu wpisz kod kuponu rabatowego w okienku obok oraz przycisk „Przelicz koszyk”.

Zaloguj się. Następnym krokiem, po kliknięciu "Dalej", jest przejście do „Rejestracji/Logowania”. Tutaj masz możliwość zalogowania się do już wcześniej utworzonego konta  i przejścia do kolejnego etapu. Możesz także dokonać procesu rejestracji w sklepie lub wybrać opcję zakupu jednorazowego bez rejestracji. Gdy adres do wysyłki różni się od Twoich danych adresowych, będziesz mieć możliwość podania innego, dodatkowego adresu wysyłki. Jeśli chcesz otrzymać od nas fakturę VAT, wypełnij także okienko z nazwą firmy i numerem NIP. Zadbaj o podanie prawidłowych danych do wysyłki.

Podsumowanie zamówienia. Po prawidłowym wypełnieniu wszystkich danych otrzymasz komunikat: informujący o złożonym zamówieniu i konieczności jego potwierdzenia poprzez kliknięcie na przesłany na Twój adres e-mail link.

Status swojego zamówienia, jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz obserwować w swoim panelu po zalogowaniu. O zmianie statusu i kolejnych etapach realizacji zamówienia będziemy Cię również informować pocztą elektroniczną. Dodatkowo może zdarzyć się również, że zadzwonimy do Ciebie ustalając szczegóły realizacji zamówienia.

Po skompletowaniu Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o jego wysyłce. Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki zgłaszaj kurierowi. Jeżeli napotkasz na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.

Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł zapłacić bezpośrednio po wysłaniu zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku "Płacę". Płatność on-line jest realizowana przez serwis PayU z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do przelewu na nasze konto bankowe. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl